SÄLJES: Samling säljes

I denna avdelning så kan du uppmärksamma andra om egna annonser.

MODELLTAG.SE köp, sälj och byte! finns också på Facebook.
Kategoriregler
Skriva SÄLJES: / KÖPES: / BYTES: i början av Ämnes rubrik så man lätt kan urskilja annonstypen.

Är annonsen länkad till någon annan hemsida som ex. Tradera mm så bör man även skriva vilken pryl man säljer i Ämnet och inte bara div saker. Länkningen skall också endast göras till öppna sidor utan att man skall behöva ha inloggnings uppgifter!

Dessa länkade annonser till budgivning som har avslutats plockas kontinuerligt bort av moderator. Men du kan också redigera din annons och ändra texten till "avslutad" så plockas den bort.

Det finns också en grupp på Facebook MODELLTAG.SE köp, sälj och byte! varvid man lätt kan dela sin annons och skapa en tillförlitlig budgivning bland godkända medlemmar.
kleinbahn

SÄLJES: Samling säljes

Inlägg av kleinbahn »

Hej!
Jag har en samling modelltåg som jag vill sälja. Samlingen består av lok och vagnar av varierande märken från 80 och 90 talet. I stort sett allt ligger i sina orginalförpackningar och är oanvända.
Samlingen består av:
Liliput 70 vagnar, 2 lok
Roco 10 vagnar, 3 lok
Piko 56 vagnar, 16 lok
Lima 18 vagnar
Fleischmann 1 vagn
Märklin 1 lok
Rivarossi 1 lok
Trix 2 vagnar
Jag vill gärna sälja samlingen hel. Vid intresse är det bara att höra av sig så kan ni få mer information om samlingen.