SÄLJES: Några tåg bro till salu

I denna avdelning så kan du uppmärksamma andra om egna annonser.

MODELLTAG.SE köp, sälj och byte! finns också på Facebook.
Kategoriregler
Skriva SÄLJES: / KÖPES: / BYTES: i början av Ämnes rubrik så man lätt kan urskilja annonstypen.

Är annonsen länkad till någon annan hemsida som ex. Tradera mm så bör man även skriva vilken pryl man säljer i Ämnet och inte bara div saker. Länkningen skall också endast göras till öppna sidor utan att man skall behöva ha inloggnings uppgifter!

Dessa länkade annonser till budgivning som har avslutats plockas kontinuerligt bort av moderator. Men du kan också redigera din annons och ändra texten till "avslutad" så plockas den bort.

Det finns också en grupp på Facebook MODELLTAG.SE köp, sälj och byte! varvid man lätt kan dela sin annons och skapa en tillförlitlig budgivning bland godkända medlemmar.
tiking

SÄLJES: Några tåg bro till salu

Inlägg av tiking »

Hej på er. Jag är ny här. Jag hr varit intresserad av tåg väldigt längre(sen 80-talet), men har aldrig kunde bygga en layout. Enkel förklaring, No space! :) Nån dag kanske. Men jag gillar att kolla in på olika forumet då o då and fortsätter blir inspirerade. Så även om jag inte lägga ut inlägget på min tågbanna kan jag nytta av all andras. Men kan jag börjar med att lägga ut lite bro som jag har byggt själv. Har byggt de under sen 90-talet. Om ni är intresserad av att köpa, hör av till mig.


Jag lägga upp de här än så längre. Säljer de här Ho skala scratch byggde bro som jag byggde under 90-talet. Ni kanske måste moderera de lite, för att anpassa era layout; i så fall är det mindre jobb. Jag har numera varje bro i den första bilden. Frakten tillkommer.

Bild



A - Trä Bro med tre trä stöd är ungefär 90cm långa - 400kr

B - Trä Bro med en trä stöd är ungefär 41cm långa - 400kr

C - Trä Bro är ungefär 18cm - 350kr

D - Stål( plast) Bro är ungefär 27cm - 350kr

E - Betong( balsa) Bro är ungefär 30cm - 150kr

F - Trä Bro är ungefär 20cm - 150kr

------------------------------

Mer närmare bilder på broar:

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild