238033

Denna avdelning är för ämnen som inte passar i någon mer detaljerad kategori.
Användarvisningsbild
Sweden

238033

Inlägg av Sweden » lör 15 jul 2017, 03:29

238033

Guiden över "Svenska modelltåg i skala 1:87/H0" innehåller bara den 238033 visningar. Då är Jonas egna inlägg, hans namn med röd text, inräknat plus alla de inlägg jag har gjort i och med att jag har tagit på mig att arbeta ensam med guiden sedan hösten 2013.

Svindlande 238033 visningar.

Som de flesta närvarande i verkligheten känner till så har jag aldrig varit speciellt mycket för vare sig superlativer, överdrivet beröm där måltavlan höjs till skyarna likt allehanda gudar, eller ryggdunkningar över hur himla fantastisk och guda lik någon eller något är. Jag har en ödmjuk approach till det hela.

Jag personligen tittar på antalet visningar och de talar sitt tydliga språk. Många visningar = En succé.

Och ändå är guiden långt ifrån klar och många stora uppdateringar har gjorts och kommer att göras eller ska de? Inte bara guiden utan hela Jonas forum har fått "officiella" lovord från bland andra MJ-celebriteter som Jocke Sannagård och Bo Japlin med flera.

Vad har "Du" själv bidragit med till att få Jonas forum att blomstra besökarmässigt?

Nu finns det dem som kontinuerligt bidrar då och då, ingen nämnd ingen glömd och bortsett från Jonas och mig naturligtvis, men jag tänker på er andra som "filosoferar" här på Modelltåg. Jag arbetar mest med guiden så jag hinner oftast inte läsa annat än det "stammisarna" skriver så skriv gärna en rad i denna tråd och uppmärksamma er. :tummeupp:

Sweden - The One... And Only.

R.J. (Kurt Russell) MacReady i John Carpenter's The Thing: "Crazy Swedes..."

Återgå till "Övrigt"