Hej alla,
jag heter Aaron och jag bor i Tyskland men jag bodde i Sverige från 2020-2021. Därför letar jag efter modeller av svensk lokomotiv. Jag tycker att Hectorrail är ett mycket spännande företag och har skapat en liten Hectorrail samling. Nu letar jag efter en Roco 79443 Ac/Sound RC3 i Hectorrail målning. En 73442 eller 73443 med Dc funkar också.
Jag har också börjat en SJ/Green Cargo samling men har inte hittat mycket i tyskland än.
Det jag är efter just nu är:
33411 Rc3 1047
-37410 Rc2 Banverket
-37411 Rc3 Sj
-37412 Rc2 Gc
-37414 Rc2 Gc
-37415 Rc1 Green Cargo
-37416 Rc3 schwarz
-37418 Rc3 Orange
-37419 Rc2 Tagab
Hör av er om någon av er har en av dessa modeller til salu!
Tack så mycket, förlåt för min dåliga svenska och vänliga Hälsningar från Tyskland!
Aaron
Köpes Roco 79443 och Märklin Rc Lok
Kategoriregler
Skriva SÄLJES: / KÖPES: / BYTES: i början av Ämnes rubrik så man lätt kan urskilja annonstypen.
Är annonsen länkad till någon annan hemsida som ex. Tradera mm så bör man även skriva vilken pryl man säljer i Ämnet och inte bara div saker. Länkningen skall också endast göras till öppna sidor utan att man skall behöva ha inloggnings uppgifter!
Dessa länkade annonser till budgivning som har avslutats plockas kontinuerligt bort av moderator. Men du kan också redigera din annons och ändra texten till "avslutad" så plockas den bort.
Det finns också en grupp på Facebook MODELLTAG.SE köp, sälj och byte! varvid man lätt kan dela sin annons och skapa en tillförlitlig budgivning bland godkända medlemmar.
Skriva SÄLJES: / KÖPES: / BYTES: i början av Ämnes rubrik så man lätt kan urskilja annonstypen.
Är annonsen länkad till någon annan hemsida som ex. Tradera mm så bör man även skriva vilken pryl man säljer i Ämnet och inte bara div saker. Länkningen skall också endast göras till öppna sidor utan att man skall behöva ha inloggnings uppgifter!
Dessa länkade annonser till budgivning som har avslutats plockas kontinuerligt bort av moderator. Men du kan också redigera din annons och ändra texten till "avslutad" så plockas den bort.
Det finns också en grupp på Facebook MODELLTAG.SE köp, sälj och byte! varvid man lätt kan dela sin annons och skapa en tillförlitlig budgivning bland godkända medlemmar.