SÄLJES Ritningar om lok, vagnar & gamla foto från sekelskifte (inbränt cd skiva)

I denna avdelning så kan du uppmärksamma andra om egna annonser.

MODELLTAG.SE köp, sälj och byte! finns också på Facebook.
Kategoriregler
Skriva SÄLJES: / KÖPES: / BYTES: i början av Ämnes rubrik så man lätt kan urskilja annonstypen.

Är annonsen länkad till någon annan hemsida som ex. Tradera mm så bör man även skriva vilken pryl man säljer i Ämnet och inte bara div saker. Länkningen skall också endast göras till öppna sidor utan att man skall behöva ha inloggnings uppgifter!

Dessa länkade annonser till budgivning som har avslutats plockas kontinuerligt bort av moderator. Men du kan också redigera din annons och ändra texten till "avslutad" så plockas den bort.

Det finns också en grupp på Facebook MODELLTAG.SE köp, sälj och byte! varvid man lätt kan dela sin annons och skapa en tillförlitlig budgivning bland godkända medlemmar.
småländska-rallare
Inlägg: 20
Blev medlem: tor 07 okt 2010, 12:55

SÄLJES Ritningar om lok, vagnar & gamla foto från sekelskifte (inbränt cd skiva)

Inlägg av småländska-rallare »

Alla är ju.. inte medlem i tradera så går bra köpa av mig här tar 850 kr/per skiva + porto 13 kronor
Skicka även utrikes då tillkommer REK (rekommenderas brev) 120 kronor är med spårbara paket
Du kan mejl smalandska-rallare(at)netatonce.net
Inte alla som vet ord (at) är snabel tecken @
När du skriver tar då bort parenteser () o lägg in mellan i e n
Eller skicka via pm går också bra

Jag tar betalt Swish o insättning min bank
Och utrikes är insättning min bank
*************************************************
Bränner ut cd - skiva o posta den får du direkt hem din brevlådan!

Diesellok
Ellok & Ånglok
Elmotorvagnar alla delar 1-3
Gamla foto från sekelskifte alla delar 1-2
Historier alla delar 1-3
Resten bilder alla delar 1-3
Personvagnar 1907 till 1915
SJ littera och nummer på personmotorvagnar
SJ bilder på SJ godsvagnar
SJ littera och nummer på person och motorvagnar 1962
Vagntyper
SJ litt Y3
Godsvagnar
Ånglok
Personvagnar
Arbetsfordon
Ellok
Litt Rb 1 - 2
Rc & Rapid